دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 15:08
جهانگیری:

تصور نکنید دولت کنار نشسته‌ و خانواده شهدا برایش ارزشی ندارد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نبايد تصور شود، عده‌ای در محلی برای تصميم‌گيری نشسته‌اند و ایثارگران و خانواده شهدا برایش اهمیت ندارد.
کد خبر : 354122
154806479894266500.jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگيری در دومين جلسه شورای عالی ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت كه امروز برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود مشكلات اقتصادی و مسائل متعدد، شهدا و ايثارگران با از خودگذشتگی و ايثار كاری بزرگ كرده‌اند، امروز نيز اگر می‌خواهيم از مشكلات عبور كنيم بايد به فرهنگ ايثار و شهادت مردم اتكا داشته باشيم.


وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تأکید دارند، گفت: اين يک واقعيت است كه هر چقدر مسئولان در جهت تعالی فرهنگ ايثار و شهادت خدمت و ايثارگران را تكريم كنند در پيشرفت كشور موفق‌تر خواهيم بود.


جهانگيری با بیان اینکه به منابع محدود دولت برای اداره كشور، گفت: دولت در برنامه‌ريزی‌ها و سياست‌گذاری‌های خود تلاش كرده، تا بتواند بيشترين خدمت را به خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران كشور ارائه كند به طوری‌كه ظرف  پنج سال گذشته بودجه خدمات درمانی به اين بخش از جامعه بيش از 10 برابر شده است. 


معاون اول رئیس‌جمهور با بيان اينكه اعضای دولت با فرهنگ ايثار و شهادت غريبه نيستند و مشكلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ايثارگران را درک كرده‌اند، گفت: نبايد تصور شود، عده‌ای در محلی برای تصميم‌گيری نشسته‌اند كه اين موضوع برايشان فاقد اهميت است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته